طراحی وب سایت شرکتی در تهران به صورت اختصاصی یکی از خدماتی است که توسط شرکت دیجیتال کارکتینگ آریا تهران ارائه می شود، این شرکت انواع وب سایت های شرکتی را در حوزه های مختلف مانند وب سایت شرکت مهندسی معماری و ساختمان، وب سایت همایش و ویدئو کنفرانس، وب سایت موسیقی و موزیک و غیره را برای شما با قیمت مناسب، 3 ماه پشتیبانی رایگان و همچنین ارائه سرور اختصاصی رایگان متناسب با موضوع وب سایت به شما ارائه می دهد، ضمنا پس از طراحی و پیاده سازی وب سایت همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران پکیج آموزش مدیریت وب سایت شرکتی را نیز در اختیار شما خواهند گذاشت که به کمک این پکیج آموزشی به راحتی بتوانید وب سایت خود را مدیریت نمایید.
توجه» برای سفارش و طراحی وب سایت شرکتی در تهران، با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه سرور حرفه ای رایگان مناسب برای انواع وب سایت های شرکتی، و همچنین احتساب هزینه مناسب با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.
طراحی سایت شرکتی چگونه است
برای و طراحی و ساخت یک وب سایت شرکتی ابتدا باید یک استراتژی مناسب برای وب سایت مورد نظر خود داشته باشید، به عنوان مثال فرض کنید که برای یک شرکت مهندسی معماری و ساختمان می خواهید یک وب سایت شرکتی را طراحی نمایید، برای طراحی سایت معماری ابتدا باید مشخص کنید که مخاطبین وب سایت معماری چه افرادی هستند و شما این سایت را با چه هدفی قرار است که طراحی نمایید.
البته برای تعیین یک استراتژی مناسب شما می توانید وب سایت های حرفه ای که مثلا در زمینه منهندسی معماری و ساختمان طراحی شده است را مشاهده نمایید، سپس این وب سایت ها را بررسی کرده و با توجه به ساختاری که آن ها پیاده سازی کرده اند، شما هم یک ایده خلاقانه را برای وب سایت خود تدوین نمایید.
نکات طراحی سایت شرکتی
برای طراحی و ساخت یک وب سایت شرکتی پس از تدوین استراتژی مناسب شما باید، نکات زیر را برای ساخت وب سایت شرکتی خود در نظر داشته باشید.
- خرید یک سرور اختصاصی مناسب برای سایت های شرکتی (شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران، سرور اختصاصی وب سایت های شرکتی را به شما ارائه خواهد داد.)
- انتخاب یک دامنه مناسب که در بحث برند سازی و تبلیغات به شما کمک کند، اسم مورد نظر می تواند با توجه به موضوع کسب و کار انتخاب شود و یا این که یک اسم خاص و کوتاه را انتخاب نمایید که بعدا روی برند سازی آن کار کنید.
- طراحی و ساخت وب سایت شرکتی متناسب با استراتژی تدوین شده و متناسب با قواعد ux&ui در طراحی سایت
- ریسپانسیو سازی قالب وب سایت و تنظیم کردن آن برای نسخه موبایل و تبلت
- تولید محتوای یونیک و باکیفیت برای سایت شرکتی
- بهینه سازی سرعت وب سایت
توجه» شرکت دیجیتال کارکتینگ آریا تهران طراحی سایت موسیقی و موزیک را با 3 ماه پشتیبانی رایگان، و ب صورت اختصای برای شما انجام می دهد.
امکانات سایت شرکتی
در بخش زیر مهمترین امکاناتی که شما برای وب سایت های شرکتی باید در نظر داشته باشید را ذکر کرده ایم.
- ساخت صفحه اصلی (home page) برای وب سایت شرکتی، در این صفحه یک سناریوی کلی از خدمات سایت به کاربر معرفی خواهد شد
- ساخت قالب لندینگ مقالات که در این قالب خدمات و مقالات آموزشی وب سایت شرکتی معرفی خواهد شد
- ساخت قالب صفحه دسته بندی خدمات وب سایت شرکتی
- ساخت قالب 404 برای وب سایت شرکتی
- ساخت صفحه تماس با ما برای درج راه های ارتباطی شرکت
- ساخت صفحه درباره ما برای معرفی بهتر شرکت خدماتی به کاربران و جلب اعتماد کاربران
توجه» در صورتی که می خواهید با ساختار یک وب همایش و ویدئو کنفرانس آشنا شوید، به صفحه طراحی سایت همایش مراجعه کنید، در این صفحه اطالاعات مورد نیاز در مورد یک وب سایت همایش و ویدئو کنفرانس درج شده است.
ویژگی های سایت شرکتی
در ادامه شما می توانید مهمترین ویژگی های یک وب سایت شرکتی را مشاهده نمایید.
دسترس بودن اطلاعات تماس
این ویژگی بسیار مهم است. وقتیکه کاربر وارد وب سایت شما میشود و می خواهد با شرکت شما تماس بگیرد، باید اطلاعات تماس را به راحتی مشاهده کند. در غیر اینصورت، سایت را ترک خواهد کرد و وارد وب سایت شرکت دیگری خواهد شد.
بر اساس یک تحقیق، 60 درصد از وب سایتهای مربوط به کسب و کارهای کوچک در کشور آمریکا، اطلاعات تماس ندارند. این موضوع میتواند امتیازی منفی برای وب سایتها به شمار آید.
ناوبری آسان داشته باشد
کاربر زمانی یک وب سایت را ترک می کند، که ساختاری ضعیف داشته باشد. برای ایجاد یک ساختار قوی برای یک وب سایت، باید ناوبری (Navigation) آسان برای آن در نظر گرفت. در این شرایط کاربری که وارد شده است، به راحتی می تواند به قسمت های مختلف سایت وارد شود.
ریسپانسیو بودن
وقتی یک سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا است، در تمامی دستگاه ها از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ به خوبی نمایش داده می شود و کاربر می تواند به راحتی به تمام قسمت های وب سایت از قبیل منو، دکمه و متن دسترسی داشته باشد.
ریسپانسیو نبودن یک وبسایت، تاثیری منفی بر رتبهی آن ها از دید گوگل خواهد داشت. امروزه بیش از 60 درصد کاربران از موبایل برای جستجو در اینترنت، استفاده می کنند، بنابراین گوگل این فاکتور را به عنوان معیاری مهم برای افزایش رتبهی سایت در نظر می گیرد.
صفحات بهینه (SEO) شده
ممکن است که شما برای کسب و کار خود سایتی زیبا طراحی کرده باشید، اما این کار زمانی ارزش پیدا می کند که کاربران بتوانند سایت شما را از میان هزاران سایت دیگر در فضای اینترنت پیدا کنند.
برای رسیدن به این هدف، باید تمام موارد مورد نیاز برای بهینه سازی سایت در تمام صفحات اجرا شود. در ادامه به ده مورد مهم اشاره خواهیم کرد، که بر بهینه سازی سایت تاثیر میگذارند.
آپدیت محتوای بلاگ
محتوا، کلیدی ترین بخش بازاریابی دیجیتال است. وقتی یک محتوای با ارزش در بخش بلاگ وب سایت آپلود می شود، امتیاز سایت شما به لحاظ سئو افزایش می یابد، در نتیجه رتبهی سایت نیز در گوگل افزایش می یابد.
موتورهای جستجو به محتواهای مرتبط و باکیفیت علاقه دارند. بنابراین قراردادن پستهای مداوم در بخش بلاگ یک وب سایت، باعث میشود که سایت شما در گوگل رتبهی بهتری بدست آورد و بیشتر به مخاطبان نمایش داده شود.
قرار دادن توصیه های مشتریان
تاییدیه یا توصیه ی مشتریان یک شرکت می تواند به عنوان عاملی مهم برای اعتماد سازی به حساب آید. برای این کار بهتر است، یک صفحه از سایت به این کار اختصاص داده شود.
توصیه ی مشتریان اعتبار برند یک شرکت را افزایش می دهد و می تواند در جذب مخاطبان بسیار موثر باشد، 92 درصد از کاربران، نقد، شرح و توصیه ی مشتریان سابق یک شرکت را می خوانند. بنابراین سرمایه گذاری در این بخش می تواند بسیار موثر باشد.
فعالیت در شبکه های اجتماعی
وب سایت شما باید با شبکه های اجتماعی به طور مداوم در ارتباط باشند. برای این کار باید آیکن شبکه های اجتماعی در سایت شما قرار گیرد، با فعالیت مداوم در شبکه های اجتماعی، نه تنها برند شما اعتبار بیشتری بدست می آورد، بلکه میزان بازدید سایت شما نیز افزایش می یابد.
لوگو سایت
اکثر کسب و کارهای کوچک، اهمیت لوگوی سایت را نادیده می گیرند. لوگوی سایت یکی از المانهای مهم در طراحی وب سایت است.
لوگو سایت، چهره تجاری شرکت شما را به مخاطبان معرفی میکند. بنابراین طراحی غیر منطقی از لوگوی سایت، میتواند بازدید مخاطبان را کاهش دهد، محل قرارگرفتن logo در سایت، نیز بسیار مهم است. لوگو باید بالا و سمت راست تمام صفحات سایت قرار گیرد. زیرا این محل از سایت، جایی است که مخاطبان به محض ورود به سایت، به آن نگاه میکنند.
فوتر وب سایت شرکتی
فوتر یا همان بخش انتهای وب سایت نیز باید به گونه ای طراحی شود که آدرس و لینک شبکه های اجتماعی در دسترس کاربر باشد، در بخش فوتر باید لینک صفحه محصولات مهم، لینک مقالات و خدمات مهم وب سایت نیز درج شود، ضمنا تصویر نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت نیز باید در فوتر وب سایت درج شود.
مطالعه مقالات مرتبط: